معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال هزار و ۷۳ قلم لوازم ضروری بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

او با بیان اینکه خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود افزود: این وسایل از تولیدات داخلی شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال و ... بوده است.

حسینی عنوان کرد: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیران بیان کرد: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تأمین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.